26 kwi 2010

Jarosław Kaczynski - Prezydentem Reczpospolitej Polskiej .

Jarosław Kaczynski - Prezydentem RP


Szefowa sztabu: zaproszono mnie na rozmowę


Joanna Kluzik-Rostkowska, fot. Wojciech Grzedzinski



- Przed nami dużo pracy, ważne lata. One zdecydują, jaka to będzie Polska - równych szans, czy będzie dobrze zarządzanym krajem w Europie. Wierzę w to, że to będzie kampania zwycięska - zapowiedziała na krótkim briefingu przed PKW Joanna Kluzik-Rostkowska, szefowa sztabu wyborczego kandydata PiS na prezydenta Jarosława Kaczyńskiego.

- Zostałam zaproszona przez Jarosława Kaczyńskiego w sobotę na rozmowę, pan prezes zaproponował mi szefowanie sztabowi i przyjęłam to - powiedziała



Jarosław Kaczyński, fot. PAP/Tomasz Gzell

Posłanka podkreśliła, że ma nadzieję, iż zbliżająca się kampania będzie spokojna i merytoryczna, a nie oparta na złych emocjach.

Zobacz szczegółowy kalendarz wyborczy

- Nie bez znaczenia było to, co się działo po katastrofie. Setki tysięcy Polaków, które przyszły złożyć hołd zmarłym, listy poparcia dla Jarosława Kaczyńskiego, które płynęły z różnych stron. To poparcie było tak duże, że wpłynęło na jego decyzję by kandydować - dodała szefowa sztabu wyborczego kandydata PiS.


- Przede mną szereg rozmów z osobami, która będą ważne w sztabie. Proszę kilka dni cierpliwości. Mam nadzieję, że uda mi się zorganizować sprawny sztab - niewielką grupę osób z jasno wytyczonymi zadaniami - powiedziała Joanna Kluzik-Rostkowska.

źródło : http://wiadomosci.onet.pl/2160994,,,,,1274744,11075,itemspec.html

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Byłem i ja przekonany że ...podniesie tę rękawicę i przyjmie wyzwanie walki o Polskę naszą Polskę ... Polskę o którą walczyli od wieków nasi praojcowie a o którą tłukli Moskali Tuchaczewskiego pod Warszawą w 1920 roku ..

Miałem tą niewątpliwą przyjemność być i móc usłyszeć bezpośrednio nie z jakiejś kartki czytane ale wprost jak to mówią z głowy wygłoszone przemówienie wraz z możliwością następnie zadania bezpośrednio pytań i uzyskania odpowiedzi ..

To wielki polityk , człowiek obdarzony znakomitym zmysłem politycznym o wielkiej charyzmie i intuicji politycznej zarazem . Tak twierdziła nie tak dawno pani Staniszkis w jednym z programów z jej udziałem .

Z pewnością jest to jeden z większych bodajże nie największy polityk od czasów Józefa Piłsudskiego czy Romana Dmowskiego..
Na pewno największy wśród obecnych na polskiej scenie politycznej II poł. XX wieku aż do dziś .

Pozwoliłem sobie zaprezentować dość obszerny fragment materiału filmowego , zarejestrowanego telefonem , ( stąd dość niska jakość wizualna ) ze spotkania pana Jarosława Kaczyńskiego z mieszkańcami miasta, na zaproszenie Klubu Gazety Polskiej w Opolu .

J.Kaczynski-8-luty-2010-Opole





1 komentarz:

  1. Więc do roboty bracia i siostry bo samo się nie stanie jeśli nie zakaszemy rękawów.

    http://jaroslawkaczynski.info/

    na ww. stronie jest podany w PDFie druk listy poparcia, instrukcja wypełniania list oraz adresy koordynatorów którym należy wypełnione listy przekazać.

    OdpowiedzUsuń