5 cze 2011

Jak pomóc rodzinie Ziębów z Wilkowa ? (cd.)

Nie zabierajcie im dzieci
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ziębowie z Wilkowa, którym wichura zniszczyła dom, dostali ultimatum z opieki społecznej: albo znajdą mieszkanie, albo zabiorą im dzieci.(...)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
/ link do artykułu sprzed 4 lat zamieszczony w "Nowej Trybunie Opolskiej"/


(fot. Tomasz Dragan):

To e-mail jaki dotarł na moją pocztę w dniu 29-maja 2011 roku .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
From: "Dariusz Zięba" daru1111@interia.pl
To: andruch2001@o2.pl
Sent: Sunday, May 29, 2011 4:56 PM
Subject: pomoc

WITAMY BARDZO SERDECZNIE PYTA PAN CZY NA ZDIĘCIU JEST TO MOJA RODZINA TAK JEST TAM MOJA ŻONA SYNA KAWAŁEK CÓRKA I SYN PROSZĘ PODAĆ MI ADRES LUB WYTŁUMACZYĆ JAK TO ZROBIĆ ABY DOKUMENTY JAKIEŚ PANU DOSTARCZYĆ LUB PRZESŁAĆ MAM DECYZJĘ NADZORU BUDOWLANEGO O OPUSZCZENIU DOMU TO NAJWAŻNIEJSZE PAPIERY ZE SZPITALA O CHOROBIE I OPERACJI ZONY ZDIĘCIA MOŻEMY PRZESŁAĆ PROSZĘ MNIE POKIEROWAĆ JAK TO WSZYSTKO DOSTARCZYĆ PROSZĘ W TO UWIERZYĆ ŻE NIE KŁAMIEMY Z POWAŻANIEM DAREK I MARZENA
--
DARIUSZ ZIĘBA


Moja odpowiedź na komentarz do posta "Miej serce i patrzaj w serce (A.Mickiewicz)"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Panie Darku z całym szacunkiem , proszę choć opublikować jakieś zdjęcia z tego powalonego domu. Pan wybaczy ale na samo słowo trudno dziś uwierzyć. Trudno się i dziwić że większość z blogerów na portalach na których umieściłem ten artykuł o państwa tragedii odniosło się z wielką rezerwą . Jak pan myśli dlaczego ?

No właśnie .

Brak podstawowych danych , co , kto i jak , kiedy itd. Trzeba byłoby zeskanować kilka najważniejszych dokumentów z tamtego okresu tj.2007 roku z czasów zaraz po tej wichurze. Opublikować z tamtego okresu zdjęcia zrobić tzw. skany . Jeśli nie potrafiłby pan sam tego opublikować daję słowo chętnie Państwu pomogę w miarę własnych możliwości.

Dlatego proszę się skontaktować z kimś kto nieco lepiej porusza się w internecie od Pana i poprosić go aby pouzupełniał tą informację którą pan wcześniej sam zamieścił o takie dane o których wspomniałem w swoim artykule . Mam nadzieję że komuś z młodszego pokolenia ta czynność nie sprawi większego problemu .

Z tego co się orientuję pański najstarszy syn mógłby popytać pośród swoich znajomym czy nie zechciałby ktoś z nich pomóc Wam w tej sprawie.

Jak już wcześniej o tym napisałem i ja spróbuje pomóc w razie czego podeślijcie tylko te materiały na moją pocztę

andruch2001@o2.pl

pozdrawiam

Autor: andruch2001 , blog: Blog Andrucha czyli co tam panie w POlityce , 29 maja 2011 19:34


Kolejny e-mail jaki dotarł na moją pocztę w dniu 30 -maja 2011 roku .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
From: "Dariusz Zięba" daru1111@interia.pl
To: andruch2001@o2.pl
Sent: Monday, May 30, 2011 10:41 AM
Subject: zdjęcia i dokumenty

WITAMY SERDECZNIE TO WSZYSTKO CO UDAŁO NAM SIĘ ZROBIĆ SAMODZIELNIE INFORMATYK Z GMNINY NIE POMÓGŁ JAK SIĘ DOWIEDZIAŁ O CO CHODZI MYŚLĘ ŻE TO STARCZY ABY TO UWIARYGODNIĆ Z POWAŻANIEM ZIĘBOWIE
--
DARIUSZ ZIĘBA

Do listu dołączono zdjęcia i dokumenty , które zamieściłem pod spodem :
/aby obejrzeć w powiększeniu wystarczy kliknąć na fotkę /


















Ze swej strony postanowiłem pomóc jak najbardziej tej rodzinie publikując w całości ten materiał , który dotarł do mnie pocztą e-mailową od państwa Ziębów z Wilkowa w powiecie Namysłowskim , woj. opolskie . Czy jest wiarygodny ? To pozostawiam państwa ocenie. Natomiast to co przedstawiają same zdjęcia daje już pewien obraz tego co tam się do tej pory działo i pewnie nadal dzieje .

Przedstawiam państwu w dalszej kolejności "skany" (odbitki) dokumentów z których to jasno wynika że dotyczą postanowienia natychmiastowego wysiedlenia z zajmowanej części mieszkalnej budynku . Uzasadnienie potwierdza wersję pana Zięby i wg mojego przekonania nie ma żadnej wątpliwości że są autentyczne.

Aby dopełnić tragedii jaka dotknęła tą borykającą się od niemalże samego początku czyli od 4 lat , z wieloma problemami , przede wszystkim natury egzystencjonalnej - rodzinę, dodatkowo doszła choroba małżonki i matki wspaniałych dzieci.


Zdjęcie nadesłane e-mailem przez pana Dariusza Ziębę . Jak widać w otoczeniu żony i dzieci.

Pytanie jakie należałoby sobie zadać powinno brzmieć , nie czy pomóc bo to wydaje się oczywistym ...ale raczej - JAK TO ZROBIĆ.


"Andruch" /Klub GP w Opolu /
http://andruch.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz