11 lis 2011

Co do samego udziału w "Marszu Niepodległości"

I mnie cieszy że pomimo wszystko ...chce się jeszcze zwłaszcza bardzo młodym ludziom manifestować polskość tą zohydzaną na co dzień przez media głównego nurtu.

Dla mnie dzisiejszy dzień to czas by przypomnieć sobie kim jestem , gdzie jestem i co mogę zrobić by odwrócić tą parszywą rzeczywistość , którą zafundowali nam niestety także polskimi rękoma nasi oponenci ze służb zwłaszcza tych zza wschodniej czy też zachodniej granicy . Moim zdaniem duże "uznanie" należy się także i służbom znad morza Martwego ...

Wyraziłem swój pogląd na temat obchodzić czy też nie obchodzić kolejnej rocznicy niepodległości Polski...w artykule , który umieściłem także na Niepoprawni.pl ...

Być może co poniektórzy nie zrozumieją moich intencji , mówi się trudno. Ja ze swej strony opisałem to co dzieje się we mnie pod wpływem świata który to na co dzień i mnie otacza , tej parszywej plugawej konformistycznej rzeczywistości w , której to króluje nie Jezus Chrystus a Belzebub czyniąc zwłaszcza z polskiej młodzieży doskonałe narzędzia wdrażania w życie swym ohydnych zamierzeń ..

Wydarzenia w Sejmie ale i wcześniejsze spod Krzyża na Krakowskim Przedmieściu w W-wie zdały by potwierdzać moje przypuszczenia..

To właśnie skłania mnie do takich a nie innych odpowiedzi na zasadnicze pytanie , które to nie pozwala mi normalnie świętować zdawałoby się upragnionego przez wiele minionych pokoleń Polaków - narodowego święta .

Niestety , to wszystko co wyczyniają ostatnimi czasy obywatele mający także i polski rodowód , daje wiele do myślenia w kwestii takiej oto ..czy owi obywatele mają aby prawo do kontynuacji tego święta ?

To ich postawa na co dzień jednoznacznie ich wyklucza jako tych - chciałoby się wierzyć i w to - owych spadkobierców wprost tych szlachetnych narodowych tradycji ..

To społeczeństwo głosujące za takim a nie innym składem Sejmu dało jednoznaczną odpowiedź na moje podstawowe pytanie.

Czy mają moralne prawo do tego by świętować dzień Niepodległości Polski skoro nie czują więzi z Polską naszych ojców i dziadów ?

Wręcz przeciwnie , nie mają jakby z tamtą zamierzchłą historią wiele wspólnego ..

Wielu z tych młodych ludzi jest spadkobiercami idei , które przywieziono nam na sowieckich czołgach wraz z dekretami Stalina .

Wanda Nowicka jako v-ce marszałek Sejmu to tylko fragment tego z czym możemy mieć za niedługo do czynienia i to w szerszej skali.

Przykład :Czerwone Dynastie - Rodzina Nowickich cz. 20.

Że nie wspomnę już chociażby o Palikocie czy jego protegowanym redaktorze "Faktów i Mitów" ...

Wszystko to razem wzięte musi wydać swoje "owoce". Kiedy i w jakiej formie tego nikt zapewne nie jest dziś świadom ...

W każdym bądź razie jestem, o tym szczerze przekonany , że prędzej czy później nastąpi coś tak nieoczekiwanego że to o czym piszę powyżej stanowić będzie jeśli już to zaledwie preludium tego co ma nastąpić po tym czasie.

To "Coś" zapewne okaże się niewyobrażalnym "wstrząsem" i to dla nas wszystkich bez wyjątku !



"Andruch" / z Opola /
http://andruch.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz