21 lut 2011

To się nie mieści w głowie ..!



UKŁAD WROCŁAWSKI

- ujawnia G. Braun

Tuż po wysłuchaniu części I-ej tego materiału do tej pory włosy stoją mi na głowie a gęsią skórkę mam na rękach ..
W sumie pan G. Braun stawia tylko daleko idące hipotezy ale wszystko składa się w logicznie przerażającą całość ..
Jeśli to potwierdziłoby się kiedyś ( być może) choćby w 50 % to mamy do czynienia z kolejnym rozbiorem Polski z podziałem stref wpływów a wszystko to z udziałem ( oby to się nigdy nie potwierdziło ) samego Marszałka Sejmu RP G. Schetyny bądź i innych jeszcze "funkcjonariuszy" a będących członkami obecnego rządu.

Czy nie należy zwoływać już teraz Wici na okoliczność uzasadnionych obaw przejęcia przez obcych państwa Polskiego ...sami państwo oceńcie ten materiał.

Ja ze swej strony pozwoliłem sobie jedynie zamieścić tylko kilka z początkowych części zapisu programu którego emisja obyła się w studio TV TRWAM :












Części dalsze na blogu filmowym użytkownika SuperSeriale

Czas pokaże czy nie zablokują i tego materiału. Wszak na YT ad niedawna wszystko jest możliwe ..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Polecam także zapis z programu "Rozmowy niedokończone" emitowanym w Radio Maryja i TV TRWAM [Audio]

Grzegorz Braun - Układ Wrocławski - dobry materiał na film (cz.I i cz.II)
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=24874
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=24876


A zatem . Czy "MY" mamy jeszcze jakiś wybór ?

     
autor grafiki :Dobosz.

Czy w ogóle mamy jeszcze jakieś możliwości manewru w tej kwestii ?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Czy aby wielcy tego świata nie postawili juz kropki nad "i" , a nam przyjdzie jedynie zaakceptować ponownie podobną sytuację jaka miała już kiedyś miejsce w dniu 1-lutego - 1717 roku ...?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


"Andruch" /Klub GP w Opolu /
http://andruch.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz